Möjligtvis entreprenör, men jag klär inte i kostym.


En helt vanlig nolledag…
2008/08/22, 14:33
Filed under: allmänt

Det var nära ett tag. Nu var det några dagar sedan jag bloggade och det var nästan så att det gick som med de andra bloggarna jag har startat (för ganska länge sedan). Men men åter till min dag…

En typisk dag för en piteånolla ser ut ungefär som följer:

While (nollep=1)

08:45 – morgonsamling med Phösarna

09:00-12:00 – tväraktivitet vilket innebär att man får prova på gå ett annat programs aktiviteter, vilket innebär att jag har läst ungefär 0,113 hp på danslärarprogrammet.

12:00-13:00 – Lunch, en lunchbuffé på Acusticums restaurant för 60 kronor. Mycket god mat för ett humant pris!

13:00-16:00 – Ytterligare en tväraktivitet eller information av något slag.

ca 18:00 – förfest, på denna planeras kvällens akiviteter så att ljudteknikerna vinner de tävlingar som är och dyligt.

ca 01:30 – läggdags

End

Summa summarum: Lite sömn, massa information, lekar och andra suspekta aktiviteter gör att man blir vansinnigt trött…

PS: Bilder från nollningen kommer! Jag ska bara hämta min kamera hos Nani…


3 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Naaajs Anders! Så du fick igång en blogg tillslut? ME like!

Uppdatera ofta, jag har lagt in den i rss-läsaren nu 😀

Kommentar av Anton

Tja!
Hoppas du överlever bland myggor och norrlänningar.
Ta det lugnt om nätterna!

Kommentar av Bison

Jo jag ska nog överleva, bara studierna kommer igång så att det blir lite lugnt i veckorna… 🙂

Kommentar av andersbranden




Lämna en kommentar